Meest gestelde vragen

Algemeen

Kan ik een monsterzending ontvangen?
Van de Kerstpakketkoekjes worden helaas geen samples verstuurd. Redenen hiervoor zijn: hoge portokosten en breukgevoeligheid in de enveloppe.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
Je gegevens worden gebruikt conform de wet Bescherming Persoonsgegevens. Jouw gegevens worden niet verstrekt aan derden.

Ik kan mijn ontvangstbevestiging niet meer vinden?
Graag zenden we de ontvangstbevestiging nogmaals toe. Via contactformulier stuur je rechtstreeks een mail naar de serviceafdeling waarna we je verzoek zullen beantwoorden.

Kan ik het kaartje personaliseren?
Naast het standaard kaartje is er ook de mogelijkheid om het kaartje te personaliseren met (eventueel) uw bedrijfslogo en korte tekst.

Zit jouw vraag er niet bij?
Stuur je vraag via het contactformulier aan ons door. Onze serviceafdeling zal binnen 24-uur je vraag beantwoorden.

Bestellen

Tot hoe laat kan ik mijn bestelling plaatsen voor de levering?

Alle bestellingen moeten voor 1 december 2021 binnen zijn, waarna wij aan de slag gaan met de productie. De uitlevering zal plaats vinden via DHL op 13 december 2021.

Kan ik een Kerstkoekjespakket ook schriftelijk of telefonisch bestellen?

Wij accepteren enkel en alleen bestellingen via www.kerstkoekjespakket.nl

Kan ik een Kerstkoekjespakket ook via mijn mobiele apparaat bestellen?

Onze webshop is zo ingericht dat bestelling via smartphone, Ipad of tablet mogelijk is.

Kan ik alleen via internet de Kerstkoekjespakketten bestellen?

De Kerstpakketten zijn alleen via de website te bestellen en niet in een fysieke winkel.

De ingevoerde gegevens op mijn ontvangstbevestiging zijn niet correct
Indien mogelijk passen wij de gegevens aan. Via contactformulier stuur je rechtstreeks een mail naar de serviceafdeling. Omschrijf hier de wijziging en wij passen het aan.

Betalen

Kan ik mijn Kerstpakketten ook na ontvangst betalen?

Uw bestelling wordt geactiveerd na betaling. Betaling na ontvangst is helaas niet mogelijk.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bestellingen kunnen worden betaald middels: iDEAL en Creditcard (Visa/Mastercard).

Bezorgen

Tot hoe laat kan ik mijn bestelling plaatsen?

Bestellingen kunnen tot en met 1 december worden geplaatst. Daarna zullen alle bestellingen verwerkt worden voor uitlevering op 13 december.

Waar kan ik de Kerstkoekjespakketten laten bezorgen?

Leveringen vinden plaats op Nederlandse adressen.

Belgische en Nederlandse adressen zijn mogelijk tegen een meerprijs van €5 per adres.

Product

Wat kan ik doen als de kerstkoekjespakketten gebroken zijn?

De Kerstkoekjes worden met de hoogst mogelijke zorg verpakt. Het verzendtraject zelf is uitbesteed en loopt via DHL. Mocht de verzenddoos dermate beschadigd zijn, gelieve de bestelling aan de pakketbezorger te retourneren, zodat deze direct retour afzender gaat.

Voor welke doeleinden kun je Kerstkoekjespakketten gebruiken?

Allereerst om lekker van te genieten! De pakketten zijn er om je personeel en klanten relaties te bedanken voor de goede samenwerking van het afgelopen en een fijne kerst toe te wensen. Natuurlijk kunnen de pakketten ook gestuurd worden naar Opa, Oma’s, Tante’s, Ooms, Juffrouw en Meesters etc.

Hoe lang zijn de kerstkoekjes houdbaar?

De Kerstkoekjes hebben een THT van 3 maanden bij aanlevering. De THT is zichtbaar middels een opdruk op ieder pakje.